Manutenzione di u sistema idraulicu di l'ascensore

Per l'imprese di custruzzione meccanizate, a situazione tecnica di e macchine da custruzzione hè bona o micca a produzzione diretta di l'imprese pò esse un fattore direttu. In termini di trasmissione idraulica di macchine da custruzzioni, u funziunamentu normale di u sistema idraulicu hè un bon segnu di a so bona situazione tecnica. L'oliu idraulicu qualificatu hè l'operazione affidabile di a prutezzione di u sistema idraulicu, u mantenimentu currettu hè l'operazione fundamentale di u sistema idraulicu. À questu scopu, travagliu secondu a pratica, l'ambiente di funziunamentu generale in a manutenzione di u sistema idraulicu di e macchine di custruzzione per una discussione appruvata.

1. Sceglite l'oliu idraulicu adattatu
L'oliu idraulicu in u sistema idraulicu ghjoca una pressione di trasferimentu, lubrificazione, raffreddamentu, sigillamentu di u rolu di a selezzione di l'oliu idraulicu ùn hè micca u sistema idraulicu adeguatu fallimentu precoce è u mutivu principale di a calata di a durabilità. L'oliu idraulicu deve esse sceltu secondu u gradu specificatu in u "manuale d'istruzzioni" casuale. In casu di aduprà l'oliu sustitutu, e prestazioni devenu esse uguale à quella di u gradu originale. Diversi gradi di oliu idraulicu ùn ponu micca esse mischiati per prevene l'oliu idraulicu per pruduce reazioni chimiche, cambiamenti di prestazione. Marrone scuru, biancu latte, sente l'oliu hè oliu metamorficu, ùn pò micca esse adupratu.

2. Impedisce chì impurità solide entrinu in u sistema idraulicu
L'oliu idraulicu pulitu hè a vita di u sistema idraulicu. Ci sò parechji accoppiamenti di precisione in u sistema idraulicu, alcuni cù fori di smorzamentu, è alcune lacune ecc. Se l'invasione di impurità solida risulterà in precisione ancu pezzi di ferita, forcella, bloccu d'oliu, ecc., Mettendu in periculu u funziunamentu sicuru di u sistema idraulicu. Impurità solidi generali per invadisce u sistema idraulicu attraversu: l'oliu idraulicu ùn hè micca pulitu; u strumentu di rifornimentu hè bruttu; rifornimentu è mantenimentu, trascuranza di mantenimentu; desquamazione di cumpunenti idraulici è cusì. Pò prevene l'impurità solide da l'aspetti seguenti di u sistema d'invasione:

2.1 quandu si rifornisce
L'oliu idraulicu deve esse filtratu è rifornitu, è u strumentu di rifornimentu deve esse pulitu è ​​pulitu. Ùn hè micca pussibule di rimuovere u filtru in u puntu di riempimentu di u serbatu per aumentà a velocità di rifornimentu. U persunale di rifornimentu duverà aduprà guanti puliti è tuta per prevene impurità solide è impurità di fibre da cascà in l'oliu.

2.2 quandu mantenimentu
Eliminà u coperchio di rifornimentu di u serbatu idraulicu, u coperchio di u filtru, u foru di rilevazione, i tubi idraulici è altre parti, resultendu in u sistema quandu u canali di l'oliu per evità a polvere, a demolizione di u situ deve esse accuratamente pulita prima di l'apertura. Se cacciate u coperchio di u serbatu di l'oliu, cacciate a terra da u coperchio di u serbatu, allentate u coperchio di u serbatu, rimuovere i detriti restanti in a giuntura (ùn ponu micca esse lavati cù acqua per evità u serbatu di infiltrazione d'acqua), cunfirmate a pulizia prima di aprite u serbatu di carburante cuprendula. Se avete bisognu di aduprà u materiale di pulizia è u martellu, duvete sceglie di ùn mette micca impurità di fibre è strofinendu u materiale attaccatu à u martellu di gomma. Cumpunenti idraulici, Tubo Idraulicu da pulì cù cura, cù aria alta pressione secca dopu l'assemblea. Selezzione di l'integrità di l'imballu di u filtru genuu (danni à l'imballu internu, ancu se u filtru hè intattu, pò esse impuru). Pulizia di l'oliu in u stessu tempu pulizia di u filtru, l'applicazione di u filtru prima di l'applicazione di materiali di pulizia pulisce accuratamente u fondu di a sporcizia di u gusciu di u filtru.

2.3 pulizia di u sistema idraulicu
L'oliu di pulizia deve aduprà u listessu oliu idraulicu cum'è u sistema, cù una temperatura di l'oliu trà 45 è 80 ° C, cun grande flussu u più pussibule per rimuovere impurità da u sistema. Sistema idraulicu da pulì più di trè volte, dopu ogni pulizia, mentre u calore di l'oliu per liberà tuttu u sistema. Dopu a pulizia è dopu pulita u filtru, rimpiazzate u novu filtru è aghjunghje oliu novu.

3. Impedisce chì l'aria è l'acqua entrinu in i sistemi idraulici

3.1 per prevene l'intrusione di l'aria sistema idraulicu
À pressione atmosferica, u fluidu idraulicu cuntene aria cù un raportu di vulume di 6 à 8%. Quandu a pressione hè ridutta, l'aria hè libera da l'oliu. A bolla hè rotta è a cavitazione hè generata. A quantità d'aria in l'oliu farà chì u fenomenu "cavitazione" s'intensificheghja, a compressione d'oliu idraulicu aumenta, l'instabilità di u travagliu, riduce l'efficienza, l'implementazione di cumpunenti travaglia "strisciante" è altre cunsequenze avverse. Inoltre, l'aria farà l'ossidazione di l'oliu idraulicu, per accelerà u deterioru di l'oliu. Per prevene l'invasione aerea deve nutà ciò chì seguita:

1, dopu a riparazione è u cambiamentu d'oliu secondu e disposizioni "manuali" aleatorii per escludere l'aria in u sistema per u funziunamentu normale.

2, a bocca di u tubu d'aspirazione di a pompa idraulica ùn deve esse esposta à l'oliu, a tubazione d'aspirazione deve esse sigillata bè.

3, u sigillu di l'arburu di trasmissione di a pompa deve esse bonu, fate attenzione à u rimpiazzamentu di u sigillu d'oliu deve aduprà u sigillo d'oliu "labbra" genuu, ùn pò micca usà u sigillu d'oliu "un labbro unicu", perchè u sigillo d'oliu "un labbro unicu" solu oliu di focu à un modu, ùn anu micca funzione Closer. L'unità avia una revisione di u caricatore Liugong ZL50, a pompa idraulica apparve rumore continuu di "cavitazione", u livellu di l'oliu di u serbatu d'oliu aumentava automaticamente è altri fiaschi, a dumanda di prucessu di riparazione di a pompa idraulica, hà trovu chì a pompa idraulica di trasmissione di l'oliu di l'arburu di trasmissione "U labellu unicu" causatu da u sigillu di l'oliu.

3.2 per prevene u sistema idraulicu di intrusione d'acqua
L'oliu cuntene una umidità eccessiva, farà chì i cumpunenti idraulici si rustinu, u deterioru di l'emulsione d'oliu, a forza di a pellicula d'oliu lubrificante, acceleranu l'usura meccanica. Oltre à a manutenzione per prevene l'invasione di l'umidità, ma fate puru attenzione à u serbatu d'oliu quandu ùn hè micca in usu, per stringhje u coperchio, u più Bonu inversione piazzatu; cuntenutu d'acqua di l'oliu da filtrà parechje volte, ogni filtru una volta per rimpiazzà una carta filtrante secca, in mancanza di prove di apparecchiature speciali, l'oliu pò esse riscaldatu finu à u piattu di ferru caldu, micca vapore è Immediatamente brusgià pò alzà solu.

4. Nota in l'operazione

4.1 u travagliu meccanicu per esse dolce è lisciu
L'operazione meccanica deve evità aspre, altrimenti produrrà inevitabilmente carica di scossa, in modo chì u fallimentu meccanicu spessu, accurtà assai a vita di serviziu. A carica d'impattu generata da una parte, da una parte a struttura meccanica di usura precoce, frattura, rotta, da una parte u sistema idraulicu per pruduce a pressione d'impattu, l'impattu di a pressione danneghjerà i componenti idraulici, a tenuta d'oliu è giunti di tubi ad alta pressione è manguu Fiascu prematuru di u sdrughju d'oliu o di u tubu di scoppiu, valvula di troppoppu azzione frequente risurrezzione di a temperatura di l'oliu


Tempu di posta: Oct-14-2020