Cumu rimpiazzà u raccordu idraulicu

A maiò parte di i raccordi idraulici di tubi ponu sopportà alta pressione è duranu per un bellu pezzu ma una volta chì i raccordi si rompenu o sò severamente danneggiati, duverete rimpiazzalli immediatamente per evità di causà più danni à u vostru tubo. Sostituisce i raccordi idraulici di i tubi ùn hè micca difficiule è ancu se ùn avete alcuna esperienza meccanica o idraulica, pudete fà facilmente u travagliu da solu. Per aiutavvi à rimpiazzà i raccordi di tubi idraulici in u vostru sistema idraulicu, seguitate questi passi faciuli.

Passu 1 - Situate e zone problematiche
Duvete fà un'ispezione visuale di u sistema idraulicu, per determinà a misura di u dannu. Truvate i raccordi danneggiati esatti è i tubi chì perdenu, marcate e zone problematiche, avà pronti à rimpiazzà i raccordi di i tubi.

Passu 2 - Allevà a Pressione nantu à i Cilindri Idraulici
Prima di pruvà à riparà l'attrezzu di u manguu, avete bisognu di allevà a pressione nantu à i cilindri idraulici per prevene un colpu.

Passu 3 - Elimina i Componenti di u Flussu
Per rimpiazzà i raccordi di i tubi rotti o danneggiati, avete bisognu di rimuovere alcuni di i cumpunenti in u tubu idraulicu cumprese e guardie, i morsetti, l'alloghju è altri. Per evità cunfusioni, nutate a situazione di questi cumpunenti o simpricamente fate una foto di elli prima di rimuoverle. In questu modu, serà più faciule per voi di ritruvalli in i so lochi adatti dopu avè rimpiazzatu i raccordi di u manguu idraulicu. Dopu avè pigliatu appunti o pigliatu ritratti, pudete avà rimuovere questi cumpunenti unu per unu è mette li in un locu sicuru. Etichettate ogni cumpunente per fà più faciule per voi per identificà li più tardi.
0
Passu 4 - Elimina i raccordi di mangu
A maiò parte di i tipi di raccordi di tubi girevoli quandu a pompa idraulica hè accesa allora avete bisognu di duie chiavi per rimuovere queste parti girevuli. A maiò parte di i raccordi anu dui accoppiamenti dunque avete bisognu di chjappà una chiave nantu à u latu di unu di l'accoppiamenti per mantene ferma è un'altra chiave per girà l'altru accoppiamentu. Se l'accoppiamenti sò appiccicati in u locu, pudete bisognu di applicà qualchì lubrificante per aiutà à allentà li.

In casu avete bisognu di rimuovere è rimpiazzà u mangu stessu, duverete allentà i raccordi chì sò attaccati à u mangu è tirà fora u manguu.

Passu 5 - Pulite è Rimpiazzate i raccordi
Dopu a rimozione di u manguu, pulite i raccordi cù un stracciu è assicuratevi chì nisun residu o sporcizia entri in a vostra macchina è chì li contamine. Dopu avè pulitu i vostri raccordi, cacciate e fiure chì avete fattu prima di disassemblà i raccordi di u manguu è utilizate sti ritratti cum'è guida per rimette i raccordi inseme. Installa i novi raccordi è cumpunenti è assicuratevi chì e pinze è e guardie sianu in i so lochi adatti. In quantu à i cilindri, assicuratevi di restituà i perni di u cilindru currettamente prima di rimpiazzà i chjappi chì tenenu i perni in u locu.


Tempu di posta: Oct-14-2020