I passi curretti di u rimpiazzamentu di u tubu flessibile di alta pressione di l'escavatore

nder circustanze nurmali, a vita di serviziu di l'assemblea di tubu d'alta pressione di u scavatore hè più chjuca di quella di l'attrezzatura di scavatore stessa. Dunque, durante l'usu cutidianu di l'escavatore, hè inevitabile chì l'operazione di rimpiazzamentu di l'assemblea di manichetta ad alta pressione si scontra, per evità u smuntamentu di l'assemblea di manichetta ad alta pressione. Una anormalità hè accaduta durante u prucessu di installazione. L'articulu chì seguita vi presenterà i passi di sostituzione di l'assemblea di mangu in alta pressione di l'excavatore, sperendu d'aiutavvi.

Nisun testu alt furnitu per sta maghjina
Prima, rilasciate a pressione di u sistema idraulicu

Prima di rimpiazzà l'assemblea di mangu di alta pressione, a pressione idraulica in u circuitu idraulicu deve esse liberata. Eccu i passi per liberà a pressione:
use (1)

1. Parcheghja a macchina nantu à una superficia pianu.
2. Ritrattà cumpletamente u ligame di u cilindru bastone. Ajuste a pusizione di u bucket in modu chì u bucket sia parallelu à a terra. Abbassa u boom finu à chì u seccu cade in orizzontale in terra.
3. spegne u mutore
4. Turnate l'interruttore di startu di u mutore in a pusizione on, ma ùn avvià micca u mutore.
5. Spinghje a cunsula di manca à a pusizione sbloccata.
6. Quandu l'accumulatore pilotu di escavatore funziona bè, solu u joystick o u pedale di u circuitu idraulicu chì deve esse riparatu hè spostatu in a pusizione cumpleta. Questu liberarà solu l'alta pressione in u circuitu idraulicu unicu.
7. Dopu avè liberatu a pressione idraulica di u circuitu idraulicu, tirate a cunsula manca in pusizione di chjude.
8. Turn the switch start start in the off position.
9. Allentà pianu pianu u tappu di riempimentu nantu à u serbatu idraulicu per alleviare a pressione. U tappu di riempimentu deve restà scioltu per almenu 45 secondi. Questu liberarà a pressione chì pò esse presente in u circuitu idraulicu di ritornu.
10. Stringhje strettu u tappu di riempimentu nantu à u serbatu idraulicu. Dopu avè rimpiazzatu u pipeline, applicate a manica di 30 per stringhje u bullone.
11. A pressione in u circuitu idraulicu hè ora liberata è a linea è i cumpunenti ponu esse disconnessi o rimossi.

use (2)

Nisun testu alt furnitu per sta maghjina
Dopu, smuntà l'assemblea di manichetta ad alta pressione
1. S'ellu ci hè un connettore per u drenu di l'oliu nantu à a linea idraulica, prima cunnette un manguu, poi allentate a cunnessione di l'oliu, è l'oliu idraulicu in u pipeline scorrerà attraversu u manguu versu u contenitore per almacenà l'oliu di rigalu.
2. Cacciate u bullone di fissazione di u morsa di a pipa d'oliu, prima allentate un bullone nantu à u latu esterno, poi allentate l'altru bullone da u latu oppostu, è allentate i quattru bulloni in ordine diagonale finu à chì u tubu d'oliu sia allentatu.
3. Unscrew un bullone in u mezu di u clip di ritenimentu è caccià un clip di ritenimentu è u raccordu di u tubu.
4. Dopu avè cacciatu l'assemblea di mangu à alta pressione, cunfirmate chì u numeru di parte di a nova pipa d'oliu hè uguale à u numeru di parte nantu à u pipa d'oliu di a macchina originale, pudete installà l'assemblea di mangu à alta pressione. Sì avete qualchì domanda, per piacè cuntattate u prufessiunale cunnessu à CAT.

use (3)

Nisun testu alt furnitu per sta maghjina
Terzu, installate l'assemblea di mangu di alta pressione
1. Verificate u livellu di l'oliu idraulicu. Se ci hè un livellu d'oliu insufficiente, deve esse aghjuntu à u livellu normale di oliu per aduprà a macchina.
2. Se più oliu idraulicu pèrdite per u danu di l'assemblea di mangu à alta pressione, a pompa idraulica deve esse sfinita dopu chì l'oliu idraulicu hè aghjuntu. Avvia a macchina è alza u boom è u bracciu finu à u puntu più altu.
3. Allentà u tappu in cima di u casamentu di a pompa idraulica o di u drenu di u casing di a pompa. Turnate u mutore di startu di u mutore in a pusizione accesa, ma ùn avviate micca u mutore.
4. Spinghje a cunsula di manca à a pusizione sbloccata. Quandu u boom hè calatu è u boom hè calatu in terra, a macchina hè ripresa per alzà u boom è u bracciu finu à u puntu più altu.
5. Passate in cicculu stu passu parechje volte per compie u scappamentu di a pompa idraulica.
use (4)
Attraversu l'introduzione sopra, duverete avè una certa comprensione di u metudu di rimpiazzamentu di l'assemblea di tubi ad alta pressione di l'escavatore! Se avete bisognu di cumprà prudutti cunnessi, pudete cuntattateci per email.
Maria@cntopa.com


Tempu di posta: Oct-14-2020