Cumu selezziunu raccordi idraulici è cunnessione? Verificate a nostra guida, salvate u vostru tempu, risparmià i vostri soldi!

riduce rapidamente l'efficienza di tuttu u sistema idraulicu è pone ancu un impurtante prublema di sicurezza, tutti quessi solu causati da un raccordu di manguu idraulicu sbagliatu!

Chì duvete pagà per un raccordi di tubi idraulici sbagliati!
1. Perde u costu di l'attrezzatura idraulica
2. Perde u costu di u manguu è di l'altri pezzi chì sò stati utilizati cù questi raccordi di manguu sbagliati
3. Quandu a macchina si ferma, duvete piantà u travagliu è a manutenzione - affettendu a produzzione di u periodu di custruzzione, u vostru capu penserà chì a vostra capacità di compra hè bassa è affettanu u vostru sviluppu di carriera!
4. U raccordu di u tubu idraulicu hè tiratu fora da u tubu, causendu vittime. A cumpagnia hà da cumpensà i travagliadori è hè assai scuntenta di a qualità di u vostru acquistu!

I giunti idraulici sò largamente aduprati in i sistemi di tubi idraulici in varie industrie cum'è militare, energia, petrolchimica, energia elettrica, navi, automobili, trasporti ferroviari, macchine di ingegneria, miniere, metallurgia, acciaierie, ingegneria marina è altre industrie.

Hè adupratu per cunnesse tubi idraulici, tubi è tubi à pompe, valvole, cilindri è altre parti di u sistema idraulicu!
connections1
Quandu si compra, per piacè nutate ciò chì seguita:
1. Valutazione di pressione
A pressione di alta intensità chì a cunnessione idraulica pò suppurtà. Se l'attrezzatura idraulica ad alta pressione hà tracheotomia, picculi fori o a pressione hè troppu alta per resiste à una pressione cusì grande, a forza d'impattu causata da u sfruttamentu hè abbastanza grande.

Sceglite i raccordi di fine mangu in modu chì e vostre necessità di perdite di flussu è di pressione sò soddisfatte è ùn sarete micca in periculu di danneghje i raccordi idraulici quandu si opera à 200% di e vostre pressioni più alte previste.

Quandu selezziunate l'articulu di u manguu, hè necessariu chì a pressione massima di travagliu di ogni cunnessione idraulica sia almenu uguale à a pressione massima di travagliu stabilita di tuttu u sistema idraulicu, micca solu a pressione di uscita di a pompa, ma dinò a pressione iniziale di a vàlvula di troppu. Dunque, in u cuncepimentu di linee di tubi idraulici cumplessi, u megliu modu per uttene a pressione pratica hè di misurallu in situ. A pressione di travagliu di u sistema hè stata stabilita. Dopu, verificate a pressione massima di travagliu di ogni raccordi di tubi idraulici selezziunati

Cume assicurà chì i raccordi idraulici di tubi chì sceglite possanu sopportà alta pressione?
TOPA controlli idraulici da i seguenti aspetti:
(1) materiali :
A maiò parte di i raccordi cumuni di tubi in acciaio sò fatti di plastica, acciaio, acciaio inox o ottone.
Impurtante, u materiale adupratu per l'installazione di tubi di mangu definisce e so proprietà.

I raccordi in acciaio sò più resistenti è miglioranu a resistenza à u calore. Per esempiu, i raccordi in acciaio à u carbonu ponu sopportà e temperature da -65 ° F à 500 ° F.

I raccordi in acciaio inox sò aduprati quandu a gamma di temperatura necessaria per u travagliu hè da -425 ° F à 1200 ° F. Sò una scelta eccellente per ambienti altamente corrosivi. Di solitu, sò classificati finu à 10.000 psi. Tuttavia, u prezzu elevatu li rende menu accessibili.

I raccordi in ottone sò menu forti è durevuli di l'acciaiu inox. Puderanu una operazione senza perdite. A gamma di temperatura di i raccordi in ottone hè -65 ° F à 400 ° F.

Accuglienu pressione finu à 3000 psi, ma gamme di pressione inferiori sò generalmente raccomandate

connection2

A: TOPA seleziona acciai di marche cunnisciute è ispeziona i so certificati di qualità per assicurà a conformità.
B: Aduprate verghe d'acciaiu solidu cum'è materie prime per a trasfurmazione, chì richiederanu più tempu, ma in questu modu, i giunti idraulici produtti ponu sopportà pressioni più alte di quelle cù tubi cavi cum'è materia prima.
(2) Tecnulugia di trasfurmazione
A: U prucessu di fucinazione à caldu hè assai impurtante, a fucinazione à caldu pò rende i raccordi in acciaio più forti
B: Finitura precisa per assicurà chì a superficie di sigillatura currisponde esattamente!

3
(3) A taglia hè curretta
Verificate rigorosamente u primu campione, rispettate cumpletamente i dati di disegnu, è poi pruduce in massa. I raccordi di i tubi di Cina produtti in questu modu anu tolleranze chjuche, una bona tenuta, è ùn sò micca prubabili di perdite quandu sò sottumessi à alta pressione.
connection3
2. Cumpatibilità cù cumpunenti d'interfaccia
Una di e estremità di u connettore di mangu idraulicu hè crimping à u manguu, è l'altra estremità hè cunnessa cù altri cumpunenti cù fili.
S'ellu hè incompatibile cù u cumpunente da cunnessu, cunducerà direttamente à un fallimentu di cunnessione o di perdita!
Attenti à i seguenti punti quandu sceglite i raccordi di filetti di mangu:
(1) Filettatura
Attualmente u filu più adupratu NPTF / NPT / JIC / SAE / Metric / BSPP / BSPT, ETC.
Per assicurà chì anu u listessu tippu è taglia di filu, ponu esse avvitati inseme.
(2) opzioni di sigillatura

Attualmente forme di sigillatura cumunemente aduprate: cunica di 37 gradi, cunica di 60 gradi, cunica di 24 gradi, piatta, sferica, ecc.
I raccordi femini è maschili devenu avè u listessu affusolamentu da pudè esse strettamente legati inseme per evità perdite!
Se avete bisognu di un anellu di tenuta, fate attenzione à u materiale è a dimensione di l'anellu di tenuta!

3. Facilità di cunnessione / disconnessione
Se a sostituzione frequente ùn hè micca necessaria, una maggiore considerazione hè data à a sicurezza è l'ecunumia

4. Disponibilità è costu di u mercatu

Ancu un novu raccordu idraulicu, se hè statu sceltu male, pò causà prublemi di perdite. Sceglie un raccordi idraulicu si sente qualchì volta schiacciante, se seguitate a nostra guida simplice, ùn deve più esse un prublema.

Site d'accunsentu cù l'opinioni sopra riprisentate nantu à cume sceglie i raccordi di tubi idraulici?
Benvenuti à cuntattateci per cuntà a vostra idea !.

Di seguito hè u nostru video di flangia idraulica:

https://youtu.be/wdGedkPy3qk

Di seguito hè u nostru video di adattatori idraulici:

https://www.youtube.com/watch?v=ZzIbmR1jksM

Di seguito hè u nostru video di raccordi di un pezzu:

https://www.youtube.com/watch?v=Ugy5MiacYTQ

Per piacè seguitaci quì, carichemu sempre foto è video di tubi è raccordi:
Linkedin

https://www.linkedin.com/in/hosefittings/

Facebook

https://www.facebook.com/hydraulichoseandfitting

Instagram

https://www.instagram.com/topahydraulic/

Youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCs6AqzYtYyVngJH_LQ2yOfQ/


Tempu di posta: Oct-14-2020